

Uitvoerend toezichthouder Openbare Ruimte

Heb jij oog voor detail? Affiniteit en kennis met het groen? En houd jij overzicht en toezicht op onze werkzaamheden in de openbare ruimte in de regio Nijmegen? Vind je het heerlijk om zowel buiten op pad te gaan en binnen te werken? Dan is deze gevarieerde functie wat voor jou!
Dit ga je doen
Zorgen voor een frisse, schone en prettige buitenruimte voor onze inwoners. Jouw werk speelt zich veel buiten af. Als Uitvoerend Toezichthouder Openbare Ruimte ben je daarom ook volop buiten te vinden. Je bent (mede-)verantwoordelijk voor de gehele uitvoering in de openbare ruimte. En jij houdt toezicht op (onder)aannemers. Je zorgt dat de werkzaamheden volgens de afgesproken kwaliteitsstandaard worden uitgevoerd. Klopt er iets niet? Dan weet jij wat je moet doen en grijp je in. Je hebt contact met onze onderaannemers en opdrachtgevers en je neemt deel aan bouwvergaderingen. Ook schakel je met onze werkvoorbereiders en de planner. Je werkt zorgvuldig met systemen zoals Greenpoint en BORVision. In de wijk hebben bewoners soms vragen over ons werk. Deze vragen beantwoord je correct en met plezier. Je schakelt daarnaast makkelijk tussen verschillende niveaus. Naast de dagelijkse werkzaamheden ben je ook onderdeel van onze Chef van Dienstregeling; roulerend ben je geconsigneerd om na werktijd calamiteiten op te lossen.
Dit ben jij
Je hebt ervaring met groen- en reinigingswerkzaamheden. En hebt kennis van planten en het onderhoud daarvan. Je weet op basis van jouw kennis goede adviezen en beslissingen te nemen. Je hebt tenminste MBO+ werk- en denkniveau met een passende opleiding. Je bent bekend met het werken met beeldbestekken volgens RAW systematiek. Je hebt rijbewijs B. En ervaring in het gebruik van het standaard Office pakket. Je bent scherp op wat iedereen moet doen en kan goed samenwerken.
Dit bieden wij:
Je werkt in een kundig team. We geloven dat je samen beter wordt. We streven naar mooie resultaten waar we samen heel trots op zijn.
· Jaarcontract met uitzicht naar een vast contract.
· Beschikking over een persoonlijk maandelijks arbeidsvoorwaardenbudget, zoals de uitbetaling van je vakantiegeld (8%) en eindejaarsuitkering (5,5%).
· Ontspanning in de vorm van minimaal 28,5 vakantiedagen.
· Mogelijkheid om jouw vakkennis nog meer uit te breiden door opleidingen, trainingen en workshops.
· Een pensioenopbouw bij het ABP.
· Reiskosten-en thuiswerkvergoeding.
· Salarisconform CAO Grondstoffen, Energie en Omgeving (deel Services).
· Laptop en smartphone.
Interesse?
Solliciteer dan snel! Dat kan tot en met donderdag 5 juni 2025. Dit doe je zonder CV en motivatiebrief maar door het beantwoorden van specifieke vragen voor deze vacature. Beantwoord deze zo volledig mogelijk, zodat wij een goed beeld van jou krijgen.